Ajanko, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä.
Chicago Style (17th ed.) CitationAjanko, Maisa, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Sosiaalisessa Mediassa Tapahtuvan Finanssimainonnan Rooli Kuluttajien Kokemukseen Riskistä. 2023.
MLA (9th ed.) CitationAjanko, Maisa, et al. Sosiaalisessa Mediassa Tapahtuvan Finanssimainonnan Rooli Kuluttajien Kokemukseen Riskistä. 2023.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.