Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta

Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijöitä nuorten mieskuluttajien näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä siitä, mitä nuoriin miehiin kohdistetussa vaikuttajamarkkinoinnissa tulisi ottaa huomioon, jotta se koetaan vetoavaksi ja edesautta...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Natukka, Aleksi
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87511