_version_ 1809900592496115712
annif_keywords_txtF_mv nuoret menestystekijät markkinointi menestyminen vaikuttajamarkkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p9713 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p2418 http://www.yso.fi/onto/yso/p39096
author Natukka, Aleksi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Natukka, Aleksi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Natukka, Aleksi
author_sort Natukka, Aleksi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-07T20:11:04Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekij&#xE4;t nuorten mieskuluttajien n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Natukka, Aleksi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalisen median vaikuttaja</subject><subject type="other">br&#xE4;ndimielikuva</subject><subject type="other">ostoaikomus</subject><subject type="other">puolistrukturoitu haastattelu</subject><subject type="other">temaattinen analyysi</subject><subject type="yso">somevaikuttajat</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">nuoret</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><available>2023-06-07T09:48:52Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87511</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306073581</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306073581</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87511/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306073581.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306073581.pdf" type="application/pdf" length="749708" sequence="1"/><recordID>123456789_87511</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87511
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:21Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87511\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306073581.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306073581.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-06-07T20:11:04Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Natukka, Aleksi Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta sosiaalisen median vaikuttaja brändimielikuva ostoaikomus puolistrukturoitu haastattelu temaattinen analyysi somevaikuttajat sosiaalinen media markkinointi brändit nuoret vaikuttajamarkkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87511&index=0&size=large
title Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
title_full Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
title_fullStr Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
title_full_unstemmed Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
title_short Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
title_sort vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
title_txtP Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta
topic sosiaalisen median vaikuttaja brändimielikuva ostoaikomus puolistrukturoitu haastattelu temaattinen analyysi somevaikuttajat sosiaalinen media markkinointi brändit nuoret vaikuttajamarkkinointi
topic_facet brändimielikuva brändit markkinointi nuoret ostoaikomus puolistrukturoitu haastattelu somevaikuttajat sosiaalinen media sosiaalisen median vaikuttaja temaattinen analyysi vaikuttajamarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87511 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306073581
work_keys_str_mv AT natukkaaleksi vaikuttajamarkkinoinninmenestystekijätnuortenmieskuluttajiennäkökulmasta