Natukka, A., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Vaikuttajamarkkinoinnin menestystekijät nuorten mieskuluttajien näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Natukka, Aleksi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkinoinnin Menestystekijät Nuorten Mieskuluttajien Näkökulmasta. 2023.
MLA-viite (9. p.)Natukka, Aleksi, et al. Vaikuttajamarkkinoinnin Menestystekijät Nuorten Mieskuluttajien Näkökulmasta. 2023.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.