Ulkomaalaistaustaisten luokanopettajaopiskelijoiden ajatuksia monikulttuurisesta osaamisesta ja opettajankoulutuksesta

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ulkomaalaistaustaisten luokanopettajaopiskelijoiden ajatuksia opettajan monikulttuurisesta osaamisesta sekä sen merkityksestä ulkomaalaistaustaisia lapsia kohdatessa. Lisäksi haluttiin tarkastella sitä, miten opettajankoulutuksessa voitaisiin parhaimmillaa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nygård, Amanda
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87485