_version_ 1809900590879211520
annif_keywords_txtF_mv luottamus ostokäyttäytyminen vaikutukset kuluttajakäyttäytyminen kauppa
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1725 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p4029
author Kuutti, Max
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kuutti, Max Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kuutti, Max
author_sort Kuutti, Max
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-06T20:00:35Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa</title><creator>Kuutti, Max</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalinen kauppa</subject><subject type="other">sosiaalinen kaupank&#xE4;ynti</subject><subject type="other">luottamuksen edellytykset</subject><subject type="other">koettu riski</subject><subject type="other">ostoaikomus</subject><subject type="yso">luottamus</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2023-06-06T07:34:09Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87464</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306063534</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306063534</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87464/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306063534.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306063534.pdf" type="application/pdf" length="515045" sequence="1"/><recordID>123456789_87464</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87464
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:23Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87464\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306063534.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306063534.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-06-06T20:00:35Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kuutti, Max Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa sosiaalinen kauppa sosiaalinen kaupankäynti luottamuksen edellytykset koettu riski ostoaikomus luottamus kuluttajat sosiaalinen media
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87464&index=0&size=large
title Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
title_full Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
title_fullStr Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
title_full_unstemmed Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
title_short Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
title_sort luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
title_txtP Luottamuksen edellytykset ja vaikutus ostoaikomukseen sosiaalisessa kaupassa
topic sosiaalinen kauppa sosiaalinen kaupankäynti luottamuksen edellytykset koettu riski ostoaikomus luottamus kuluttajat sosiaalinen media
topic_facet koettu riski kuluttajat luottamuksen edellytykset luottamus ostoaikomus sosiaalinen kaupankäynti sosiaalinen kauppa sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87464 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306063534
work_keys_str_mv AT kuuttimax luottamuksenedellytyksetjavaikutusostoaikomukseensosiaalisessakaupassa