_version_ 1809900586559078400
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media sidosryhmät viestintä yritykset yhteisöviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p8776 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123
author Vataja, Iisak
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043
author_facet Vataja, Iisak Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043 Vataja, Iisak
author_sort Vataja, Iisak
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-05T20:31:02Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Yritysten sidosryhm&#xE4;viestint&#xE4; negatiivisten aiheiden ymp&#xE4;rill&#xE4; sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant</title><creator>Vataja, Iisak</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinn&#xE4;n johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Corporate Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">sidosryhm&#xE4;viestint&#xE4;</subject><subject type="other">teema-areena</subject><subject type="other">ymp&#xE4;rist&#xF6;n teemojen hallinta</subject><subject type="other">negatiivinen vinouma</subject><subject type="other">mediatisaatio</subject><subject type="yso">Twitter</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">sidosryhm&#xE4;t</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">tutkimus</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><available>2023-06-05T10:03:22Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87417</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306053478</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306053478</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87417/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306053478.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306053478.pdf" type="application/pdf" length="2034184" sequence="1"/><recordID>123456789_87417</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87417
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:56Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87417\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306053478.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306053478.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 2043
publication_first_indexed 2023-06-05T20:31:02Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Vataja, Iisak Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant sidosryhmäviestintä teema-areena ympäristön teemojen hallinta negatiivinen vinouma mediatisaatio Twitter sosiaalinen media viestintä sidosryhmät yritykset tutkimus vuorovaikutus
subject_txtF Viestinnän johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87417&index=0&size=large
title Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant
title_full Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant
title_fullStr Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant
title_full_unstemmed Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant
title_short Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa
title_sort yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa case kobe bryant
title_sub case: Kobe Bryant
title_txtP Yritysten sidosryhmäviestintä negatiivisten aiheiden ympärillä sosiaalisessa mediassa : case: Kobe Bryant
topic sidosryhmäviestintä teema-areena ympäristön teemojen hallinta negatiivinen vinouma mediatisaatio Twitter sosiaalinen media viestintä sidosryhmät yritykset tutkimus vuorovaikutus
topic_facet Twitter mediatisaatio negatiivinen vinouma sidosryhmät sidosryhmäviestintä sosiaalinen media teema-areena tutkimus viestintä vuorovaikutus ympäristön teemojen hallinta yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87417 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306053478
work_keys_str_mv AT vatajaiisak yritystensidosryhmäviestintänegatiivistenaiheidenympärilläsosiaalisessamediassacasek