Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen

Bibliographic Details
Main Author: Silokangas, Peppi
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87400
_version_ 1799744464244178944
annif_keywords_txtF_mv kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat ostokäyttäytyminen brändit brändäys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
author Silokangas, Peppi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Silokangas, Peppi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Silokangas, Peppi
author_sort Silokangas, Peppi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-02T20:00:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Toimialat ylitt&#xE4;v&#xE4; yhteisbr&#xE4;ndikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekij&#xE4;t ja ostoaikomuksen muodostuminen</title><creator>Silokangas, Peppi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">yhteisbr&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="other">yhteisbr&#xE4;ndikumppanuus</subject><subject type="other">ostoaikomus</subject><subject type="other">kuluttajan arvio</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">kyselytutkimus</subject><subject type="yso">innovatiivisuus</subject><available>2023-06-02T06:23:16Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87400</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306023454</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306023454</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87400/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306023454.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306023454.pdf" type="application/pdf" length="1270698" sequence="1"/><recordID>123456789_87400</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87400
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:14Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87400\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306023454.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306023454.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-06-02T20:00:53Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Silokangas, Peppi Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen yhteisbrändäys yhteisbrändikumppanuus ostoaikomus kuluttajan arvio brändit markkinointi kuluttajat kyselytutkimus innovatiivisuus
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87400&index=0&size=large
title Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
title_full Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
title_fullStr Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
title_full_unstemmed Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
title_short Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus
title_sort toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
title_sub kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
title_txtP Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
topic yhteisbrändäys yhteisbrändikumppanuus ostoaikomus kuluttajan arvio brändit markkinointi kuluttajat kyselytutkimus innovatiivisuus
topic_facet brändit innovatiivisuus kuluttajan arvio kuluttajat kyselytutkimus markkinointi ostoaikomus yhteisbrändikumppanuus yhteisbrändäys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87400 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306023454
work_keys_str_mv AT silokangaspeppi toimialatylittäväyhteisbrändikumppanuuskuluttajanarvioonvaikuttavattekijätjaosto