Silokangas, P., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus: Kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen.
Chicago-viite (17. p.)Silokangas, Peppi, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Toimialat Ylittävä Yhteisbrändikumppanuus: Kuluttajan Arvioon Vaikuttavat Tekijät Ja Ostoaikomuksen Muodostuminen. 2023.
MLA-viite (9. p.)Silokangas, Peppi, et al. Toimialat Ylittävä Yhteisbrändikumppanuus: Kuluttajan Arvioon Vaikuttavat Tekijät Ja Ostoaikomuksen Muodostuminen. 2023.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.