APA (7th ed.) Citation

Silokangas, P., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus: Kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Silokangas, Peppi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Toimialat Ylittävä Yhteisbrändikumppanuus: Kuluttajan Arvioon Vaikuttavat Tekijät Ja Ostoaikomuksen Muodostuminen. 2023.

MLA (9th ed.) Citation

Silokangas, Peppi, et al. Toimialat Ylittävä Yhteisbrändikumppanuus: Kuluttajan Arvioon Vaikuttavat Tekijät Ja Ostoaikomuksen Muodostuminen. 2023.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.