Luokanopettajien kokemuksia inkluusiosta ja neuropsykiatristen oppilaiden tukemisesta yleisopetuksen luokassa

Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia kokemuksia luokanopettajilla on inkluusiosta sekä millaisia tukimenetelmiä he käyttävät neuro-psykiatristen oppilaiden oppimisen tukemiseen yleisopetuksessa. Tutkimus toteutettiin laadullisena fenomenologishermeneuttisena tutkimuksena. Aineisto k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tilus, Merja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87395