APA-viite (7. p.)

Helenius, R., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Nike says, “Just do it”, so I do: Perceived brand anthropomorphism and its effects on consumers’ well-being.

Chicago-viite (17. p.)

Helenius, Rosa, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Nike Says, “Just Do It”, so I Do: Perceived Brand Anthropomorphism and Its Effects on Consumers’ Well-being. 2023.

MLA-viite (9. p.)

Helenius, Rosa, et al. Nike Says, “Just Do It”, so I Do: Perceived Brand Anthropomorphism and Its Effects on Consumers’ Well-being. 2023.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.