Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla

Bibliographic Details
Main Author: Toropainen, Petteri
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87389
_version_ 1799744463018393600
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus asiakastyytyväisyys teleoperaattorit brändit itsepalvelu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p11827 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p7615
author Toropainen, Petteri
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Toropainen, Petteri Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Toropainen, Petteri
author_sort Toropainen, Petteri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-02T20:00:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla</title><creator>Toropainen, Petteri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">itsepalvelu</subject><available>2023-06-02T05:48:30Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87389</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306023443</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306023443</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87389/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306023443.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306023443.pdf" type="application/pdf" length="401385" sequence="1"/><recordID>123456789_87389</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87389
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:01:00Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87389\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306023443.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306023443.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-06-02T20:00:53Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Toropainen, Petteri Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla asiakaskokemus itsepalvelu
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87389&index=0&size=large
title Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
title_full Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
title_fullStr Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
title_full_unstemmed Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
title_short Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
title_sort asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
title_txtP Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
topic asiakaskokemus itsepalvelu
topic_facet asiakaskokemus itsepalvelu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87389 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306023443
work_keys_str_mv AT toropainenpetteri asiakaskokemuksenmuodostuminenitsepalvelutoiminnoissateleoperaattorialalla