APA-viite (7. p.)

Toropainen, P., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla.

Chicago-viite (17. p.)

Toropainen, Petteri, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Itsepalvelutoiminnoissa Teleoperaattorialalla. 2023.

MLA-viite (9. p.)

Toropainen, Petteri, et al. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Itsepalvelutoiminnoissa Teleoperaattorialalla. 2023.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.