Kulturell kompetens i svenskundervisning uppfattningar av läroboksförfattare

Tutkielmassani tarkastelen, miten oppikirjailijat käsittävät kulttuurintuntemuksen ruotsin kielen oppiaineessa. Haastattelen neljää oppikirjailijaa kysymällä heidän määritelmäänsä kulttuurintuntemuksesta, mahdollisista taustatekijöistä, jotka vaikuttavat heidän työssään oppimateriaalin luomisessa se...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ekman, Niko
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87375