Oppimisen ja koulunkäynnin tuen tukimuotojen käytön muutokset vuosina 2011–2021

Oppimisen ja koulunkäynnin tuki muuttui inklusiivisempaan suuntaan vuoden 2011 erityisopetusjärjestelmän uudistuksen myötä. Samanaikaisesti alueellinen eriytyminen koulutuksessa on lisääntynyt. Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää inkluusion ja alueellisen tasa-arvon toteutumista tutkimalla o...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Ruokonen, Noora, Sorsa, Onni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87367