_version_ |
1809902709542748160
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
kuluttajat
ostokäyttäytyminen
kuluttajakäyttäytyminen
algoritmit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p14524
|
author |
Meri, Juho
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
|
author_facet |
Meri, Juho
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
Meri, Juho
|
author_sort |
Meri, Juho
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-06-01T20:01:07Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta</title><creator>Meri, Juho</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="yso">ostokäyttäytyminen</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">algoritmit</subject><available>2023-06-01T05:42:08Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87356</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306013411</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013411</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87356/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306013411.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306013411.pdf" type="application/pdf" length="92387" sequence="1"/><recordID>123456789_87356</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_87356
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:58Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87356\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306013411.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306013411.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2023-06-01T20:01:07Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Meri, Juho
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
ostokäyttäytyminen
vaikuttajamarkkinointi
sosiaalinen media
algoritmit
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87356&index=0&size=large
|
title |
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
title_full |
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
title_fullStr |
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
title_full_unstemmed |
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
title_short |
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
title_sort |
miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
title_txtP |
Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
|
topic |
ostokäyttäytyminen
vaikuttajamarkkinointi
sosiaalinen media
algoritmit
|
topic_facet |
algoritmit
ostokäyttäytyminen
sosiaalinen media
vaikuttajamarkkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87356
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013411
|
work_keys_str_mv |
AT merijuho mitensosiaalisenmedianalgoritmitvaikuttavatkuluttajienostokäyttäytymiseenvaikuttajamark
|