Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Meri, Juho
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Tietotekniikka, Mathematical Information Technology, 602
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87356
_version_ 1809902709542748160
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media kuluttajat ostokäyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen algoritmit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p14524
author Meri, Juho
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Meri, Juho Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Meri, Juho
author_sort Meri, Juho
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-06-01T20:01:07Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Meri, Juho</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">algoritmit</subject><available>2023-06-01T05:42:08Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87356</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306013411</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013411</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87356/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306013411.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306013411.pdf" type="application/pdf" length="92387" sequence="1"/><recordID>123456789_87356</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87356
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:58Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87356\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306013411.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306013411.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2023-06-01T20:01:07Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Meri, Juho Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta ostokäyttäytyminen vaikuttajamarkkinointi sosiaalinen media algoritmit
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87356&index=0&size=large
title Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
title_full Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
title_fullStr Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
title_full_unstemmed Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
title_short Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
title_sort miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
title_txtP Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta
topic ostokäyttäytyminen vaikuttajamarkkinointi sosiaalinen media algoritmit
topic_facet algoritmit ostokäyttäytyminen sosiaalinen media vaikuttajamarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87356 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013411
work_keys_str_mv AT merijuho mitensosiaalisenmedianalgoritmitvaikuttavatkuluttajienostokäyttäytymiseenvaikuttajamark