Luokanopettajien käsityksiä haastavista vuorovaikutustilanteista ja keinoista tukea oppilaan käyttäytymistä

Tutkimuksen tavoitteena on selvittää luokanopettajien käsityksiä haastavien vuorovaikutustilanteiden tausta- ja tilannetekijöistä sekä opettajien ennaltaehkäisevistä ja ratkaisukeskeistä keinoista tukea oppilaan käyttäytymistä haastavissa vuorovaikutustilanteissa. Tutkimus toteutettiin laadullisin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Väisänen, Roosa, Lehtonen, Julia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87314