Kun koulun arki kohtaa inkluusion inkluusiodiskurssit Ylen verkkoartikkeleissa vuosina 2019–2022

Tässä tutkielmassa tutkitaan, miten inkluusiota kuvataan Yleisradion (Yle) verkkoartikkeleissa. Lisäksi tarkastelemme, millaisia määritelmiä inkluusio verkkoartikkeleissa saa ja keiden toimijoiden ääni inkluusion kuvauksissa kuuluu. Tutkimuksen tarkoituksena on tehdä näkyväksi median roolia inkluusi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Ylönen, Riikka, Koli, Hanna-Leena
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87255