_version_ 1809900571668250624
annif_keywords_txtF_mv ostaminen yhteisöviestintä sosiaalinen media nettivideot viestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p22834 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
author Oikarinen, Iida
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Oikarinen, Iida Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Oikarinen, Iida
author_sort Oikarinen, Iida
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-05-25T20:14:29Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen eWOM-viestinn&#xE4;n vaikutukset Z-sukupolven ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksiin TikTokissa</title><creator>Oikarinen, Iida</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">eWOM</subject><subject type="other">sosiaalinen eWOM</subject><subject type="other">sosiaalisen verkostoitumisen sivusto</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">z-sukupolvi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">TikTok</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">verkkopalvelut</subject><subject type="yso">Internet</subject><subject type="yso">osallistuminen</subject><available>2023-05-25T11:23:54Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87210</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202305253273</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253273</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87210/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305253273.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202305253273.pdf" type="application/pdf" length="1895076" sequence="1"/><recordID>123456789_87210</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87210
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:53Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87210\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305253273.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202305253273.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-05-25T20:14:29Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Oikarinen, Iida Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa eWOM sosiaalinen eWOM sosiaalisen verkostoitumisen sivusto ostopäätökset z-sukupolvi sosiaalinen media kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen TikTok viestintä verkkopalvelut Internet osallistuminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87210&index=0&size=large
title Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
title_full Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
title_fullStr Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
title_full_unstemmed Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
title_short Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
title_sort sosiaalisen ewom viestinnän vaikutukset z sukupolven ostopäätöksiin tiktokissa
title_txtP Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
topic eWOM sosiaalinen eWOM sosiaalisen verkostoitumisen sivusto ostopäätökset z-sukupolvi sosiaalinen media kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen TikTok viestintä verkkopalvelut Internet osallistuminen
topic_facet Internet TikTok eWOM kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat osallistuminen ostopäätökset sosiaalinen eWOM sosiaalinen media sosiaalisen verkostoitumisen sivusto verkkopalvelut viestintä z-sukupolvi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87210 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253273
work_keys_str_mv AT oikarineniida sosiaalisenewomviestinnänvaikutuksetzsukupolvenostopäätöksiintiktokissa