Oikarinen, I., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationOikarinen, Iida, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Sosiaalisen EWOM-viestinnän Vaikutukset Z-sukupolven Ostopäätöksiin TikTokissa. 2023.
MLA (9th ed.) CitationOikarinen, Iida, et al. Sosiaalisen EWOM-viestinnän Vaikutukset Z-sukupolven Ostopäätöksiin TikTokissa. 2023.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.