_version_ 1799744443951087616
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media nuoret aikuiset nuoret ostaminen kokemukset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p15979 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
author Pekkarinen, Mira
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Pekkarinen, Mira Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Pekkarinen, Mira
author_sort Pekkarinen, Mira
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-05-25T20:14:29Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekij&#xF6;ist&#xE4; sosiaalisessa mediassa</title><creator>Pekkarinen, Mira</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">sosiaalisen median vaikuttajat</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="other">word-of-mouth</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">nuoret aikuiset</subject><available>2023-05-25T05:52:52Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87169</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202305253233</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253233</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87169/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305253233.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202305253233.pdf" type="application/pdf" length="1089215" sequence="1"/><recordID>123456789_87169</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87169
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:09Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87169\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305253233.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202305253233.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2023-05-25T20:14:29Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Pekkarinen, Mira Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa sosiaalisen median vaikuttajat ostoprosessi word-of-mouth ostopäätökset sosiaalinen media markkinointi nuoret aikuiset
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87169&index=0&size=large
title Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
title_full Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
title_fullStr Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
title_full_unstemmed Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
title_short Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
title_sort nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
title_txtP Nuorten aikuisten kokemuksia ostoprosessiin vaikuttavista tekijöistä sosiaalisessa mediassa
topic sosiaalisen median vaikuttajat ostoprosessi word-of-mouth ostopäätökset sosiaalinen media markkinointi nuoret aikuiset
topic_facet markkinointi nuoret aikuiset ostoprosessi ostopäätökset sosiaalinen media sosiaalisen median vaikuttajat word-of-mouth
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87169 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253233
work_keys_str_mv AT pekkarinenmira nuortenaikuistenkokemuksiaostoprosessiinvaikuttavistatekijöistäsosiaalisessamedia