_version_ 1809900570102726656
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media mielikuvat työntekijät roolit verkkoyhteisöt
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418 http://www.yso.fi/onto/yso/p23472
author Metsä-Simola, Anne
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Metsä-Simola, Anne Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Metsä-Simola, Anne
author_sort Metsä-Simola, Anne
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-05-25T20:14:29Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ty&#xF6;ntekij&#xE4;l&#xE4;hettil&#xE4;&#xE4;n rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa</title><creator>Mets&#xE4;-Simola, Anne</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">ty&#xF6;ntekij&#xE4;l&#xE4;hettil&#xE4;s</subject><subject type="other">br&#xE4;ndil&#xE4;hettil&#xE4;s</subject><subject type="other">ty&#xF6;nantajabr&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="other">ty&#xF6;ntekij&#xE4;br&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="other">yritysmielikuva</subject><subject type="other">ty&#xF6;nantajamielikuva</subject><subject type="other">HR</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;llisyys</subject><subject type="yso">motiivit (vaikuttimet)</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">henkil&#xF6;st&#xF6;</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><available>2023-05-25T05:45:30Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87164</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202305253228</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253228</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87164/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305253228.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202305253228.pdf" type="application/pdf" length="1370358" sequence="1"/><recordID>123456789_87164</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87164
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:49Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87164\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305253228.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202305253228.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-05-25T20:14:29Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Metsä-Simola, Anne Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa työntekijälähettiläs brändilähettiläs työnantajabrändäys työntekijäbrändäys yritysmielikuva työnantajamielikuva HR yhteisöllisyys motiivit (vaikuttimet) sosiaalinen media markkinointi motivaatio brändit henkilöstö viestintä
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87164&index=0&size=large
title Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
title_full Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
title_fullStr Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
title_full_unstemmed Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
title_short Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
title_sort työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
title_txtP Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
topic työntekijälähettiläs brändilähettiläs työnantajabrändäys työntekijäbrändäys yritysmielikuva työnantajamielikuva HR yhteisöllisyys motiivit (vaikuttimet) sosiaalinen media markkinointi motivaatio brändit henkilöstö viestintä
topic_facet HR brändilähettiläs brändit henkilöstö markkinointi motiivit (vaikuttimet) motivaatio sosiaalinen media työnantajabrändäys työnantajamielikuva työntekijäbrändäys työntekijälähettiläs viestintä yhteisöllisyys yritysmielikuva
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87164 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253228
work_keys_str_mv AT metsäsimolaanne työntekijälähettiläänroolijamotiivityritysmielikuvanrakentajanasosiaalisessamedi