Metsä-Simola, A., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa.
Chicago Style (17th ed.) CitationMetsä-Simola, Anne, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Työntekijälähettilään Rooli Ja Motiivit Yritysmielikuvan Rakentajana Sosiaalisessa Mediassa. 2023.
MLA (9th ed.) CitationMetsä-Simola, Anne, et al. Työntekijälähettilään Rooli Ja Motiivit Yritysmielikuvan Rakentajana Sosiaalisessa Mediassa. 2023.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.