Handlungsorientiertes Deutsch Ein Lehrerhandbuch mit den handlungsorientierten Methoden für den DaF-Unterricht in den Klassen 8.-9. auf Niveau B2

Tässä maisterintutkielmassa painottuvat toiminnallinen oppiminen, yhteistoiminnallisuus ja toimijuus. Toiminnallinen oppiminen on yhä keskeisempi ilmiö opetuksessa. Toiminnallinen oppiminen voidaan määritellä monin eri tavoin, mutta tässä maisterintutkielmassa toiminnallisuus määritellään toimijuude...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laitila, Reetta
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87105