Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Nurminen, Sara
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86903
_version_ 1799744428394414080
annif_keywords_txtF_mv markkinointi kuluttajat digitaalinen markkinointi personointi tehokkuus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p21894 http://www.yso.fi/onto/yso/p8329
author Nurminen, Sara
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Nurminen, Sara Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Nurminen, Sara
author_sort Nurminen, Sara
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-05-11T20:02:08Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Nurminen, Sara</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">personointi</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2023-05-11T07:32:12Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86903</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202305112982</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305112982</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/86903/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305112982.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202305112982.pdf" type="application/pdf" length="1064081" sequence="1"/><recordID>123456789_86903</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_86903
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:05Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/86903\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305112982.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202305112982.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-05-11T20:02:08Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nurminen, Sara Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta markkinointi personointi digitaalinen markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_86903&index=0&size=large
title Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
title_full Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
title_fullStr Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
title_full_unstemmed Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
title_short Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa
title_sort markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
title_sub toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
title_txtP Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
topic markkinointi personointi digitaalinen markkinointi
topic_facet digitaalinen markkinointi markkinointi personointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86903 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305112982
work_keys_str_mv AT nurminensara markkinoinninpersonointidigitaalisissakanavissatoimenpiteetjatehokkuuskuluttajiennä