APA (7th ed.) Citation

Nurminen, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa: Toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Nurminen, Sara, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Markkinoinnin Personointi Digitaalisissa Kanavissa: Toimenpiteet Ja Tehokkuus Kuluttajien Näkökulmasta. 2023.

MLA (9th ed.) Citation

Nurminen, Sara, et al. Markkinoinnin Personointi Digitaalisissa Kanavissa: Toimenpiteet Ja Tehokkuus Kuluttajien Näkökulmasta. 2023.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.