”Maitoa puhtaimmasta suomalaisesta luonnosta” suomalaisuuden diskurssit Valio Oy:n mainosvideoissa

Tässä tutkimuksessa selvitetään, millaisia suomalaisuuden diskursseja Valio Oy:n mainosvideoissa esiintyy ja millaista kuvaa mainokset rakentavat suomalaisuudesta. Tutkimuksen lähtökohtana on ajatus siitä, että suomalaisena yrityksenä Valio hyödyntää mielikuvia suomalaisuudesta omassa markkinoinniss...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ora, Maria
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86894