Esikoulussa mitatun kodin lukuympäristön yhteys lapsen lukuintoon luokilla 1–4

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin esikoulussa mitatun kodin lukuympäristön yhteyttä lapsen lukuintoon luokilla 1–4. Kodin lukuympäristön määriteltiin koostuvan yhteisestä lukemisesta ja lukemaan opettamisesta. Lapsen lukuinto kattoi lukukiinnostuksen sekä itsenäisen lukemisen määrän. Tutkimuksen ain...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hakola, Anna-Maria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86837