Kuntoilualan Instagram-yritystilien vuorovaikutusroolit ja kielellinen vaikuttaminen

Tutkimukseni aiheena on kuntoilualan yritysten vuorovaikutus ja sen avulla vaikuttaminen sosiaalisessa mediassa. Sosiaalisen median myötä kuntoilualan suosio kasvoi ja tuli osaksi ihmisten arkea. Erityisesti kirjoitetussa vuorovaikutuksessa vaikuttaminen on merkittävässä roolissa kuntoilualan mainon...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Juntti, Liina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86787