_version_ 1809900553598140416
annif_keywords_txtF_mv nuoret sosiaalinen media kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat kulutus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8574
author Hakkarainen, Lotta
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Hakkarainen, Lotta Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Hakkarainen, Lotta
author_sort Hakkarainen, Lotta
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-05-04T20:01:01Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa</title><creator>Hakkarainen, Lotta</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">fear of missing out</subject><subject type="other">fomo</subject><subject type="other">fomo-kuluttaminen</subject><subject type="other">sosiaalisen median markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">kulutus</subject><subject type="yso">media</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">Facebook</subject><available>2023-05-04T05:16:28Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86745</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202305042839</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305042839</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/86745/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305042839.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202305042839.pdf" type="application/pdf" length="716697" sequence="1"/><recordID>123456789_86745</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_86745
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:19Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/86745\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202305042839.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202305042839.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-05-04T20:01:01Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hakkarainen, Lotta Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa fear of missing out fomo fomo-kuluttaminen sosiaalisen median markkinointi sosiaalinen media kuluttajakäyttäytyminen markkinointi kuluttajat kulutus media markkinointiviestintä mainonta brändit Facebook
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_86745&index=0&size=large
title Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
title_full Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
title_fullStr Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
title_full_unstemmed Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
title_short Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
title_sort fomo kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
title_txtP Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
topic fear of missing out fomo fomo-kuluttaminen sosiaalisen median markkinointi sosiaalinen media kuluttajakäyttäytyminen markkinointi kuluttajat kulutus media markkinointiviestintä mainonta brändit Facebook
topic_facet Facebook brändit fear of missing out fomo fomo-kuluttaminen kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat kulutus mainonta markkinointi markkinointiviestintä media sosiaalinen media sosiaalisen median markkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86745 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305042839
work_keys_str_mv AT hakkarainenlotta fomokuluttaminennuortenkuluttajienkeskuudessasosiaalisenmediankontekstissa