Opettajan rooli lasten vertaissuhteiden kiusaamistilanteissa neljäs- ja viidesluokkalaisten kirjoitelmissa

Tutkimuksen tarkoituksena on lasten näkökulmaa kunnioittaen selvittää, miten lapset kuvaavat opettajan roolia lasten välisissä kiusaamistilanteissa. Tutkimuksessa on käytetty VALTAKO-tutkimushankkeen kirjoitelma-aineistoa, joka oli kerätty vinjettimenetelmällä. Tutkimuksen aineistoksi valikoitui n...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kruus, Essi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86655