_version_ |
1809900546035810304
|
annif_keywords_txtF_mv |
tunteet
käyttäytyminen
oppilaat
tukeminen
koululaiset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
http://www.yso.fi/onto/yso/p3625
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
author |
Erkkilä, Kaisla
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Kasvatustiede
Education
102
|
author_facet |
Erkkilä, Kaisla
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Kasvatustiede
Education
102
Erkkilä, Kaisla
|
author_sort |
Erkkilä, Kaisla
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-04-24T20:01:04Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla</title><creator>Erkkilä, Kaisla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kasvatustiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="yso">matematiikka</subject><subject type="yso">hyvinvointi</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">matemaattiset taidot</subject><available>2023-04-24T05:49:05Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86524</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202304242638</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304242638</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/86524/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202304242638.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202304242638.pdf" type="application/pdf" length="442975" sequence="1"/><recordID>123456789_86524</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_86524
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:39Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/86524\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202304242638.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202304242638.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
102
|
publication_first_indexed |
2023-04-24T20:01:04Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Erkkilä, Kaisla
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
matematiikka
hyvinvointi
oppilaat
matemaattiset taidot
|
subject_txtF |
Aikuiskasvatus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_86524&index=0&size=large
|
title |
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
|
title_full |
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
|
title_fullStr |
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
|
title_full_unstemmed |
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
|
title_short |
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
|
title_sort |
käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3 4 luokan hitailla laskijoilla
|
title_txtP |
Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
|
topic |
matematiikka
hyvinvointi
oppilaat
matemaattiset taidot
|
topic_facet |
hyvinvointi
matemaattiset taidot
matematiikka
oppilaat
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86524
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304242638
|
work_keys_str_mv |
AT erkkiläkaisla käyttäytymisenjatunteidenvahvuuksienyhteyslaskusujuvuudentukemisestahyötymiseen34l
|