Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla

Bibliographic Details
Main Author: Erkkilä, Kaisla
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Kasvatustiede, Education, 102
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86524
_version_ 1809900546035810304
annif_keywords_txtF_mv tunteet käyttäytyminen oppilaat tukeminen koululaiset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 http://www.yso.fi/onto/yso/p3625 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
author Erkkilä, Kaisla
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kasvatustiede Education 102
author_facet Erkkilä, Kaisla Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kasvatustiede Education 102 Erkkilä, Kaisla
author_sort Erkkilä, Kaisla
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-04-24T20:01:04Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>K&#xE4;ytt&#xE4;ytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hy&#xF6;tymiseen 3.&#x2013;4. luokan hitailla laskijoilla</title><creator>Erkkil&#xE4;, Kaisla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kasvatustiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="yso">matematiikka</subject><subject type="yso">hyvinvointi</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">matemaattiset taidot</subject><available>2023-04-24T05:49:05Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86524</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202304242638</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304242638</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/86524/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202304242638.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202304242638.pdf" type="application/pdf" length="442975" sequence="1"/><recordID>123456789_86524</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_86524
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:39Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/86524\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202304242638.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202304242638.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 102
publication_first_indexed 2023-04-24T20:01:04Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Erkkilä, Kaisla Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla matematiikka hyvinvointi oppilaat matemaattiset taidot
subject_txtF Aikuiskasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_86524&index=0&size=large
title Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
title_full Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
title_fullStr Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
title_full_unstemmed Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
title_short Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
title_sort käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3 4 luokan hitailla laskijoilla
title_txtP Käyttäytymisen ja tunteiden vahvuuksien yhteys laskusujuvuuden tukemisesta hyötymiseen 3.–4. luokan hitailla laskijoilla
topic matematiikka hyvinvointi oppilaat matemaattiset taidot
topic_facet hyvinvointi matemaattiset taidot matematiikka oppilaat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86524 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304242638
work_keys_str_mv AT erkkiläkaisla käyttäytymisenjatunteidenvahvuuksienyhteyslaskusujuvuudentukemisestahyötymiseen34l