Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa

Bibliographic Details
Main Author: Varjus, Viivi
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86482
_version_ 1809900544460849152
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen verkkoliiketoiminta sosiaalinen media
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p9459 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
author Varjus, Viivi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Varjus, Viivi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Varjus, Viivi
author_sort Varjus, Viivi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-04-20T20:01:32Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuluttajan aikomus jakaa tietoja k&#xE4;ytt&#xE4;m&#xE4;ll&#xE4; AI-pohjaisia personointij&#xE4;rjestelmi&#xE4; verkkokaupassa</title><creator>Varjus, Viivi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">AI-teknologiat</subject><subject type="other">sosiaalinen vaihtoteoria</subject><subject type="other">personointi-yksityisyysparadoksi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">teko&#xE4;ly</subject><available>2023-04-20T11:46:45Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86482</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202304202597</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304202597</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/86482/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202304202597.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202304202597.pdf" type="application/pdf" length="1341646" sequence="1"/><recordID>123456789_86482</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_86482
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:10Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/86482\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202304202597.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202304202597.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-04-20T20:01:32Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Varjus, Viivi Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa AI-teknologiat sosiaalinen vaihtoteoria personointi-yksityisyysparadoksi kuluttajat verkkokauppa kuluttajakäyttäytyminen tekoäly
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_86482&index=0&size=large
title Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
title_full Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
title_fullStr Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
title_full_unstemmed Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
title_short Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
title_sort kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä ai pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
title_txtP Kuluttajan aikomus jakaa tietoja käyttämällä AI-pohjaisia personointijärjestelmiä verkkokaupassa
topic AI-teknologiat sosiaalinen vaihtoteoria personointi-yksityisyysparadoksi kuluttajat verkkokauppa kuluttajakäyttäytyminen tekoäly
topic_facet AI-teknologiat kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat personointi-yksityisyysparadoksi sosiaalinen vaihtoteoria tekoäly verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86482 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304202597
work_keys_str_mv AT varjusviivi kuluttajanaikomusjakaatietojakäyttämälläaipohjaisiapersonointijärjestelmiäverkkokaup