Lasten narratiiveja koululaisen identiteetistään ensimmäisen kouluvuoden alussa

Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia koulunsa aloittavien lasten narratiiveja koululaisen identiteetistään. Narratiivinen identiteetti nähdään tässä tutkimuksessa kehittyvänä elämäntarinana, jota esitetään erilaisten ulottuvuuksien kautta ja työstetään etenkin elämän muutoskohdissa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Lahtinen, Venla, Pitkälä, Anni-Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86376