Chatbotin käyttöönottoon liittyvät ennakko-odotukset asiakaspalvelun työntekijöillä

Asiakaspalveluchatbotit ovat yleistyneet niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla viime aikoina. Tehokkaasti toimiessaan chatbotit nopeuttavat ja helpottavat asiakaspalveluun pääsyä ja vapauttavat asiakaspalvelutyöntekijöitä yksinkertaisista tehtävistä. Tekoälyn kehittyessä on alettu puhumaan...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hämäläinen, Julia
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86349