Luokanopettajien käsityksiä koulupäivän aikaisen liikunnan merkityksestä lasten oppimiseen alakoulussa

Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on koulupäivän aikaisen liikunnan merkityksestä lasten oppimiseen. Tutkimuksessa selvitetään lisäksi, millaisia erilaisia käsityksiä luokanopettajilla on koulupäivän aikaisen liikunnallisten menetelmien käyttämisestä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jatkola, Toni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86106