Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista

Bibliographic Details
Main Author: Kumpulainen, Susanna
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85641
_version_ 1809903034881277952
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media markkinointi markkinointiviestintä ympäristövastuu Facebook
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p14214 http://www.yso.fi/onto/yso/p21063
author Kumpulainen, Susanna
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kumpulainen, Susanna Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kumpulainen, Susanna
author_sort Kumpulainen, Susanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-02-27T21:01:11Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ymp&#xE4;rist&#xF6;vastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&amp;M:n Instagram-markkinoinnista</title><creator>Kumpulainen, Susanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">vaateteollisuus</subject><subject type="yso">Instagram</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">ymp&#xE4;rist&#xF6;vastuu</subject><subject type="yso">yritysvastuu</subject><available>2023-02-27T06:27:06Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85641</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202302271903</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202302271903</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/85641/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202302271903.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202302271903.pdf" type="application/pdf" length="3088274" sequence="1"/><recordID>123456789_85641</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_85641
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:29Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/85641\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202302271903.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202302271903.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-02-27T21:01:11Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kumpulainen, Susanna Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista vaateteollisuus Instagram markkinointi sosiaalinen media ympäristövastuu yritysvastuu
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_85641&index=0&size=large
title Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista
title_full Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista
title_fullStr Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista
title_full_unstemmed Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista
title_short Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa
title_sort ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa havaintoja h m n instagram markkinoinnista
title_sub havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista
title_txtP Ympäristövastuun markkinointi sosiaalisessa mediassa : havaintoja H&M:n Instagram-markkinoinnista
topic vaateteollisuus Instagram markkinointi sosiaalinen media ympäristövastuu yritysvastuu
topic_facet Instagram markkinointi sosiaalinen media vaateteollisuus ympäristövastuu yritysvastuu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85641 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202302271903
work_keys_str_mv AT kumpulainensusanna ympäristövastuunmarkkinointisosiaalisessamediassahavaintojahmninstagrammarkki