Varhaiskasvattajien fyysiseen aktiivisuuteen kannustamisen ja lasten toimintaan osallistumisen yhteys motorisen oppimisen vaikeuksiin

Tässä tutkimuksessa tutkittiin, onko varhaiskasvattajien fyysiseen aktiivisuuteen kannustamisella ja lasten fyysisesti aktiiviseen toimintaan osallistumisella yhteyttä motorisen oppimisen vaikeuksiin. Aiemmat tutkimukset osoittavat, että kannustuksella on positiivista vaikutusta lapsen fyysiseen ak...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Väyrynen, Anna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85594