Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa

Bibliographic Details
Main Author: Nurmi, Ilona
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Viestinnän johtaminen, Corporate Communication, 2043
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85237
_version_ 1809900521962602496
annif_keywords_txtF_mv julkisyhteisöt sosiaalinen media uskottavuus viestintä vaikuttaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1691 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p9971 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657
author Nurmi, Ilona
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043
author_facet Nurmi, Ilona Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043 Nurmi, Ilona
author_sort Nurmi, Ilona
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-01-30T21:01:52Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteis&#xF6;n toteuttamassa terveyskampanjassa</title><creator>Nurmi, Ilona</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinn&#xE4;n johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Corporate Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">sosiaalisen median vaikuttaja</subject><subject type="other">strateginen somevaikuttajaviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">uskottavuus</subject><available>2023-01-30T11:12:56Z</available><issued>2023</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85237</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202301301524</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301301524</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/85237/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202301301524.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202301301524.pdf" type="application/pdf" length="673895" sequence="1"/><recordID>123456789_85237</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_85237
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:33Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/85237\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202301301524.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202301301524.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 2043
publication_first_indexed 2023-01-30T21:01:52Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nurmi, Ilona Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa sosiaalisen median vaikuttaja strateginen somevaikuttajaviestintä sosiaalinen media viestintä uskottavuus
subject_txtF Viestinnän johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_85237&index=0&size=large
title Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
title_full Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
title_fullStr Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
title_full_unstemmed Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
title_short Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
title_sort somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
title_txtP Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
topic sosiaalisen median vaikuttaja strateginen somevaikuttajaviestintä sosiaalinen media viestintä uskottavuus
topic_facet sosiaalinen media sosiaalisen median vaikuttaja strateginen somevaikuttajaviestintä uskottavuus viestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85237 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301301524
work_keys_str_mv AT nurmiilona somevaikuttajienuskottavuudenrakentuminenjulkisyhteisöntoteuttamassaterveyskampanjass