Nurmi, I., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa.
Chicago-viite (17. p.)Nurmi, Ilona, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Somevaikuttajien Uskottavuuden Rakentuminen Julkisyhteisön Toteuttamassa Terveyskampanjassa. 2023.
MLA-viite (9. p.)Nurmi, Ilona, et al. Somevaikuttajien Uskottavuuden Rakentuminen Julkisyhteisön Toteuttamassa Terveyskampanjassa. 2023.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.