Oppimissuunnitelman hyödyntäminen oppilaan käyttäytymisen tukemisessa

Tutkielmassa tutkittiin, millaisena apuna luokanopettajat kokevat oppimissuunnitelman oppilaan käyttäytymisen tukemisessa. Ensimmäisen tutkimuskysymyksen tarkoituksena oli kartoittaa opettajien näkemyksiä siitä, millaisia käyttäytymiseen liittyviä tavoitteita oppimissuunnitelmiin asetetaan. Toisena...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ahola, Iida
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85236