”Joustava ryhmä, sehän on vaihtoehdoista joustavin ja silloin ei ole pakko olla koko ajan samanlaisessa ryhmässä” yläkoulun oppilaiden näkökulma liikunnan opetusryhmien muodostamiseen

Yläkoulun liikunnanopetuksen perinteistä rakenteellista jakoa tyttöjen ja poikien liikuntaan on viime vuosina purettu valtakunnallisesti kiihtyvällä tahdilla. Helsinki on toiminut asiassa pioneerina, sillä se on yksi kaupungeista, joissa sekaryhmäopetus on yläkouluissa tänä päivänä vallitseva lii...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Karjalainen, Jan
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85124