_version_ |
1809900904613150720
|
annif_keywords_txtF_mv |
eriyttäminen
perusopetus
opetus
oppiminen
HOJKS
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p987
http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
http://www.yso.fi/onto/yso/p22091
|
author |
Väisälä, Saara
Kaleva, Riina
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Väisälä, Saara
Kaleva, Riina
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Väisälä, Saara
Kaleva, Riina
|
author_sort |
Väisälä, Saara
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-01-17T21:00:35Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa</title><creator>Väisälä, Saara</creator><creator>Kaleva, Riina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">pedagoginen dokumentointi</subject><subject type="other">oppimissuunnitelma</subject><subject type="yso">HOJKS</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">eriyttäminen</subject><subject type="yso">kolmiportainen tuki</subject><available>2023-01-17T07:53:43Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85050</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202301171353</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301171353</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/85050/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202301171353.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202301171353.pdf" type="application/pdf" length="508088" sequence="1"/><recordID>123456789_85050</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_85050
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:03Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/85050\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202301171353.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202301171353.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2022-01-17T21:00:35Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Väisälä, Saara
Kaleva, Riina
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
pedagoginen dokumentointi
oppimissuunnitelma
HOJKS
alakoulu
eriyttäminen
kolmiportainen tuki
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_85050&index=0&size=large
|
title |
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
|
title_full |
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
|
title_fullStr |
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
|
title_full_unstemmed |
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
|
title_short |
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
|
title_sort |
eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1 6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja hojks asiakirjoissa
|
title_txtP |
Eriyttämisestä kirjoittaminen perusopetuksen vuosiluokilla 1–6 laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
|
topic |
pedagoginen dokumentointi
oppimissuunnitelma
HOJKS
alakoulu
eriyttäminen
kolmiportainen tuki
|
topic_facet |
HOJKS
alakoulu
eriyttäminen
kolmiportainen tuki
oppimissuunnitelma
pedagoginen dokumentointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85050
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301171353
|
work_keys_str_mv |
AT väisäläsaara eriyttämisestäkirjoittaminenperusopetuksenvuosiluokilla16laadituissaoppimissuunnite
|