_version_ 1809902842941538304
annif_keywords_txtF_mv videopelit tieto- ja viestintätekniikka tietokonepelit pelit virtuaalitodellisuus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p17281 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p6062 http://www.yso.fi/onto/yso/p7990
author Hirvonen, Juuso
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Hirvonen, Juuso Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Hirvonen, Juuso
author_sort Hirvonen, Juuso
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2022-12-29T21:00:29Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Virtuaalitodellisuusteknologian hy&#xF6;dynt&#xE4;minen videopeleiss&#xE4;</title><creator>Hirvonen, Juuso</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="yso">pelisuunnittelu</subject><subject type="yso">virtuaalitodellisuus</subject><subject type="yso">videopelit</subject><available>2022-12-29T07:04:42Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84629</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202212295863</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212295863</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/84629/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212295863.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202212295863.pdf" type="application/pdf" length="656238" sequence="1"/><recordID>123456789_84629</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_84629
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:59Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/84629\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212295863.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202212295863.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2022-12-29T21:00:29Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hirvonen, Juuso Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä pelisuunnittelu virtuaalitodellisuus videopelit
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_84629&index=0&size=large
title Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
title_full Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
title_fullStr Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
title_full_unstemmed Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
title_short Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
title_sort virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
title_txtP Virtuaalitodellisuusteknologian hyödyntäminen videopeleissä
topic pelisuunnittelu virtuaalitodellisuus videopelit
topic_facet pelisuunnittelu videopelit virtuaalitodellisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84629 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212295863
work_keys_str_mv AT hirvonenjuuso virtuaalitodellisuusteknologianhyödyntäminenvideopeleissä