_version_ |
1799746838323003392
|
annif_keywords_txtF_mv |
digitaalinen markkinointi
markkinointi
markkinointiviestintä
Internet
digitaalitekniikka
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
http://www.yso.fi/onto/yso/p8567
|
author |
Heikkinen, Elias
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
|
author_facet |
Heikkinen, Elias
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
Heikkinen, Elias
|
author_sort |
Heikkinen, Elias
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2022-12-15T21:00:34Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa</title><creator>Heikkinen, Elias</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">data</subject><available>2022-12-15T11:43:56Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84411</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202212155666</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212155666</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/84411/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212155666.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202212155666.pdf" type="application/pdf" length="111789" sequence="1"/><recordID>123456789_84411</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_84411
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:12Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/84411\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212155666.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202212155666.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2022-12-15T21:00:34Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Heikkinen, Elias
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
markkinointi
yritykset
digitaalinen markkinointi
data
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_84411&index=0&size=large
|
title |
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
title_full |
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
title_fullStr |
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
title_full_unstemmed |
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
title_short |
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
title_sort |
kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
title_txtP |
Kuluttajadatan hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
|
topic |
markkinointi
yritykset
digitaalinen markkinointi
data
|
topic_facet |
data
digitaalinen markkinointi
markkinointi
yritykset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84411
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212155666
|
work_keys_str_mv |
AT heikkinenelias kuluttajadatanhyödyntäminendigitaalisessamarkkinoinnissa
|