Osallisuuden näyttäytyminen esiopetuksen oppimissuunnitelmissa

Osallisuuden käsite ilmaistaan useasti varhaiskasvatuksen, esiopetuksen ja perusopetuksen opetussuunnitelmissa. Esiopetuksen opetussuunnitelman perusteiden (2014) mukaan lapsen osallisuutta halutaan edistää monin eri tavoin, kuten näkemyksien ja mielipiteiden ilmaisun tukemisella, lasten ideoiden ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Lammi, Marika, Rajaniemi, Karita
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84407