”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä

Yhteistoiminnallinen ja pienryhmissä tapahtuva oppiminen on viime aikoina yleistynyt koulumaailmassa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisissa tilanteissa ja miten opettajat puuttuvat yhteistoiminnallisen oppimisen työskentelyprosessin ja ryhmädynamiikan ongelmiin alakoulun avoimis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Könönen, Iiris, Pyhäjärvi, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84371