_version_ |
1809900890913505280
|
annif_keywords_txtF_mv |
oppimisympäristö
alakoulu
yhteistoiminnallinen oppiminen
opettajat
opetus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
http://www.yso.fi/onto/yso/p7481
http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
author |
Könönen, Iiris
Pyhäjärvi, Elina
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Könönen, Iiris
Pyhäjärvi, Elina
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Könönen, Iiris
Pyhäjärvi, Elina
|
author_sort |
Könönen, Iiris
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2022-12-14T21:04:24Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä</title><creator>Könönen, Iiris</creator><creator>Pyhäjärvi, Elina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">ongelmatilanne</subject><subject type="other">puuttuminen</subject><subject type="other">avoin oppimisympäristö</subject><subject type="yso">vertaisoppiminen</subject><subject type="yso">keskustelunanalyysi</subject><subject type="yso">yhteistoiminnallinen oppiminen</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">oppimisympäristö</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><available>2022-12-14T07:36:34Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84371</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202212145628</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212145628</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/84371/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212145628.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202212145628.pdf" type="application/pdf" length="646469" sequence="1"/><recordID>123456789_84371</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_84371
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:45Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/84371\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212145628.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202212145628.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2022-12-14T21:04:24Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Könönen, Iiris
Pyhäjärvi, Elina
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
ongelmatilanne
puuttuminen
avoin oppimisympäristö
vertaisoppiminen
keskustelunanalyysi
yhteistoiminnallinen oppiminen
vuorovaikutus
oppimisympäristö
alakoulu
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_84371&index=0&size=large
|
title |
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
title_full |
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
title_fullStr |
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
title_full_unstemmed |
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
title_short |
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää”
|
title_sort |
tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
title_sub |
opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
title_txtP |
”Tärkeintä on vaan nyt saada tehtyä tää” : opettajien puuttuminen yhteistoiminnallisen työskentelyn ongelmiin alakoulun avoimissa oppimisympäristöissä
|
topic |
ongelmatilanne
puuttuminen
avoin oppimisympäristö
vertaisoppiminen
keskustelunanalyysi
yhteistoiminnallinen oppiminen
vuorovaikutus
oppimisympäristö
alakoulu
|
topic_facet |
alakoulu
avoin oppimisympäristö
keskustelunanalyysi
ongelmatilanne
oppimisympäristö
puuttuminen
vertaisoppiminen
vuorovaikutus
yhteistoiminnallinen oppiminen
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84371
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212145628
|
work_keys_str_mv |
AT könöneniiris tärkeintäonvaannytsaadatehtyätääopettajienpuuttuminenyhteistoiminnallisentyöskentel
|