ADHD-oireisen oppilaan vahvuusperustainen tuki luokanopettajan kuvailemana

Tässä kasvatustieteen pro gradu -tutkielmassa käsitellään vahvuusperustaista tukea ADHD-oireisen oppilaan koulunkäynnissä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten luokanopettajat kuvaavat vahvuusperustaista tukea työssään ja mitä hyötyä he kokevat siitä olevan ADHD-oireisen oppilaan tukemisessa....

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kinnunen, Heljä
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84249